دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی

ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی

آشنایی با ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی به شما در دسترسی آسان به سایر بخش‌های تلویزیون از جمله تنظیمات آن کمک خواهد کرد. شما برای اینکه بتوانید در بخش منوی تنظیمات تلویزیون sony تغییراتی را اعمال کنید، باید حتما به رمز عبور آن دسترسی داشته باشید. در صورت فراموشی رمز عبور دستگاه تلویزیون سونی، شما نمی‌توانید به بخش تنظیمات صدا، تصویر و نور وارد شوید و با مشکل مواجه خواهید شد.

بنابراین اگر رمز دستگاه را فراموش کرده‌اید، باید حتما از ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی استفاده کنید تا بتوانید مجددا وارد منوی تنظیمات تلویزیون شده و تغییرات لازم را در هر بخش با توجه به نیاز خود اعمال کنید. نحوه رفع مشکل بازیابی رمز عبور در هر برند و دستگاهی متفاوت است. از آنجا که نمایندگی تعمیر تلویزیون sony به دنبال ارائه راه حل برای رفع مشکلات این برند است، در ادامه بیشتر ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی را آموزش خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

ایجاد رمز عبور برای تلویزیون چه کارایی دارد؟

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند تنظیمات تلویزیون خود را شخصی‌سازی کنند، رمز عبوری را برای دستگاه ایجاد می‌کنند تا دسترسی به منوی تنظیمات را محدود کنند. بعضا این مشکل پیش آمده که کودکان یا افرادی که با تنظیمات آشنایی کامل ندارند، به منوی دستگاه وارد شده و مشکلات متعددی برای تلویزیون ایجاد کرده‌اند.

به همین جهت بسیاری ترجیح می‌دهند برای دستگاه، رمزی را ایجاد کنند تا هرکسی نتواند وارد بخش‌های متخلف تلویزیون شود. اما گاهی شخص رمز تلویزیون را فراموش می‌کند و مجبور می‌شود به مراکز تعمیر تلویزیون مراجعه کند. نحوه بازیابی رمز عبور، در هر برند با دیگری متفاوت است. اما ما قصد داریم در ادامه شما را با ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی آشنا کنیم تا به آسانی مشکل بوجود آمده را حل کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع تعمیر فلت تلویزیون سونی

ایجاد رمز عبور برای تلویزیون چه کارایی دارد؟

آشنایی با ترفندهای مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی

ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی برای هر شخصی که رمز خود را فراموش کرده است، ضروری می‌باشد. گاهی ممکن است این مشکل برای شما پیش آمده بشد که رمزی را به تلویزیون خود داده‌اید، اما پس از مدتی آن را فراموش کرده‌اید.

در چنین شرایطی امکان ورود به بخش منوی تنظیمات و اعمال تغییراتی که مدنظر شما است را نخواهید داشت. از آنجا برای اعمال تغییر در هرکدام از بخش‌های صدا، تصویر و یا تنظیمات نور نمایشگر تلویزیون sony باید رمز عبور را وارد کنید، بنابراین باید با ترفندهای مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی آشنا باشید. در ادامه با برخی از راهکارها برای رفع این مشکل خواهیم پرداخت.

بازیابی رمز عبور دستگاه تلویزیون سونی از طریق مستر کد

یکی از ترفندهای مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی برای ریست کردن رمز دستگاه، استفاده از روش مستر کد است. مستر کدی که در تلویزیون سونی استفاده می‌شود، براساس مدل تلویزیون متفاوت است. به طور مثال برای تلویزیون‌های BRAVIA سونی باید از مستر کد 4357 استفاده کنید. با این وجود با توجه به مدل دستگاه، باید از مستر کد سازگار استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این کد باید ابتدا دکمه هوم روی تلویزیون را بزنید تا به منوی تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید.

در بخش بعد باید وارد قسمت PERSONAL SECTION شوید و گزینه PARENATAL LOCK را انتخاب کنید. با انتخاب این بخش، به قسمت رمزگذاری تلویزیون sony دسترسی خواهید یافت. در بخش بعد باید برای ریست کردن رمز عبور، از مستر کد استفاده کنید. مستر کد 9999 نیز در بعضی از مدل‌های تلویزیون سونی عمل می‌کند. پس از وارد کردن مستر کد با انتخاب گزینه changed pin، امکان ریست رمز را خواهید داشت و می‌توانید یک رمز عبور جدید انتخاب کنید.

بازیابی رمز عبور دستگاه تلویزیون سونی از طریق مستر کد

ریست کردن سخت افزاری تلویزیون sony

یکی دیگر از ترفندهای مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی، ریست سخت افزاری دستگاه است. زمانی مجبور به استفاده از این روش خواهید شد که به ریموت تلویزیون دسترسی ندارید. برای ریست سخت افزاری تلویزیون سونی به عنوان یکی از ترفندهای مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی، باید ابتدا دستگاه را از برق بکشید و از دکمه‌های روی خود دستگاه تلویزیون استفاده کنید.

به این صورت که باید کلید پاور و ولوم منفی را همزمان بگیرید و آنها را نگه دارید و در همین حالت تلویزیون را به برق وصل کنید. بعد آن سه ثانیه صبر کنید و منتظر نمایش لوگوی سونی بر روی صفحه نمایش باشید. پس از مشاهده لوگو دکمه‌ها را رها کنید تا تلویزیون به حالت تنظیمات کارخانه بازگردد. پس از اتمام مراحل، همه تنظیمات اعمال شده از جمله رمز عبوری که از قبل تعیین کرده بودید، ریست می‌شود و به تنظیمات اولیه بازخواهد گشت.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی پرداختیم. بسیاری از مواقع افراد ترجیح می دهند برای محدود کردن دسترسی دیگران به تنظیمات دستگاه تلویزیون خود، رمز ایجاد نمایند، اما پس از مدتی رمز را فراموش می کنند و مجبور می‌شوند به نمایندگی‌های  تلویزیون سونی جهت تعمیر دستگاه تماس بگیرند. اما ما در این مطلب دو روش برای بازیابی رمز عبور دستگاه به شما معرفی کردیم که از طریق این دو روش به راحتی می‌توانید مجدداً از تلویزیون sony خود استفاده کرده و رمز جدیدی برای آن ایجاد کنید.

روش اول استفاده از مستر کد است که در مدل‌های مختلف تلویزیون سونی، این کد متفاوت است، اما اگر با این روش مشکل تلویزیون حل نشود، باید از راه دوم یعنی ریست سخت افزاری دستگاه، به عنوان یکی دیگر از ترفندهای رفع مشکل فراموشی رمز عبور تلویزیون سونی کمک بگیرید. اما چنانچه کماکان این مشکل وجود داشته باشد، می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی در کشور تماس بگیرید تا تعمیرکاران کارآزموده ما در اسرع وقت در محل حضور یابند و مشکل دستگاه را برطرف نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *